Smokey: Jo det är klart man måste ha det när man "slänger ut sig" nått dyl.
Är ju iosf inte jag som står i grinden och räknar in alla men man har väl inte undgått höra hur snacket går. Men jag förebrår ingen,allt som gynnar Tik är bra anser jag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är ju iosf inte jag som står i grinden och räknar in alla men man har väl inte undgått höra hur snacket går. Men jag förebrår ingen,allt som gynnar Tik är bra anser jag.