Tycho: Grattis att ni lyckats påverkat Lärking !!! Han går på alla era filmningar och klaga inte så jävla mycket, egentligen skulle den där dåren Sjögren få lite avstängning igen. Liknade situationen som Jensa hade på Wallenberg. Bara det att Jensa är starkare och större an Sjögren och att Alaavara ar starkare än Wallenberg. Så sluta med detta jävla gnällande !!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han går på alla era filmningar och klaga inte så jävla mycket, egentligen skulle den där dåren Sjögren få lite avstängning igen. Liknade situationen som Jensa hade på Wallenberg. Bara det att Jensa är starkare och större an Sjögren och att Alaavara ar starkare än Wallenberg. Så sluta med detta jävla gnällande !!!!