Vf chefen: Jag har då inte nordhotat någon, jag tycker bara inte att det är speciellt underligt att de blir det !!!!!! Men man kan inte dömma mål när man vill och dömma bort dom när man känner för det. Í förra matchen så var hela Frölunda i målgården när Lärkíng dömde mål. I Sverige har vi dessutom yttrandefriheten kvar, så jag har rätt att tycka precis vad jag vill och jag tycker att Lärking är en pajas vad än du säger.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men man kan inte dömma mål när man vill och dömma bort dom när man känner för det. Í förra matchen så var hela Frölunda i målgården när Lärkíng dömde mål.
I Sverige har vi dessutom yttrandefriheten kvar, så jag har rätt att tycka precis vad jag vill och jag tycker att Lärking är en pajas vad än du säger.