{297}: Bernhardt är en riktigt kylig och smart spelare. Frågan är om hans kyliga spelstil håller i SHL där allt går dubbelt så fort. Kommer inte ligga sömnlös om MoDo går upp. Som du är inne på har han spelat i SHL, dock var han ung och hade begränsat med speltid så går väl inte dra allt för stora slutsatser av det, men ett osäkert kort är han helt klart.
Jag hoppas vi kan få in någon mer etablerad back som löser situationer i egen zon snabbt och kan driva upp spelet på egen hand.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag hoppas vi kan få in någon mer etablerad back som löser situationer i egen zon snabbt och kan driva upp spelet på egen hand.