Detta gör mig lite ambivalent. Å ena sidan vill man att Växjö i alla fall ska vinna rättvist och att eländet ska få ett snabbt slut, å andra sidan vill man inte ge upp hoppet förrän det verkligen är över. Mirakel har inträffat flera gånger tidigare i hockeyhistorien. Minns t ex… äh, nevermind 🤷🏻
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Detta gör mig lite ambivalent. Å ena sidan vill man att Växjö i alla fall ska vinna rättvist och att eländet ska få ett snabbt slut, å andra sidan vill man inte ge upp hoppet förrän det verkligen är över. Mirakel har inträffat flera gånger tidigare i hockeyhistorien. Minns t ex… äh, nevermind 🤷🏻