1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2529026

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Ja kvalserier har ju sin charm, men är glad att HA slopade det och kör slutspel med bäst av 7 istället. Gick inte Östersund eller något lag upp nyligen för att något annat lag tog ut målvakten i en annan match? Blir lite skevt tycker jag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Synct: Jo, hudik och Nybro tog ut målvakten ifjol, eftersom båda var piskat att vinna. Nybro hade Östersund hemma. Och hudik hade Halmstad borta. Östersund gjorde mål i tom kasse 19:59 och gick därmed upp i hockeyallsvenskan.

Sv: Apropå nånting...
Synct: Var laget som Östersund mötte som var tvungna att vinna på full tid, dom tog ut målvakten och Östersund gjorde mål i tomt mål med 1 sek kvar och blev klara för HA. Innan det målet var det inte ÖIK som gick upp om jag minns rätt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer