1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2529810

Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Grejen är ju den att HV hade en av ligans största egna kapital, även inräknat med vändan ner i i HA.

Hinken har gjort samma misstag som Nubben. Han har signat för många kontrakt med spelare som gäller i SHL. Det kommer kosta mycket kosing att lösa ut alla dom.
Sen är dom sena in på marknaden med på det.

Hv hade turen att få hem lite hemvändare i samma svep som de gick upp. De blev en stor bidragande osrak till att de klarade sig utan kval. Tänker på Peterson bland annat.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...