1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2530948

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det må skilja en division, men när det kommer till underhållningsvärde spöar den allsvenska finalen SHL:s dito med hästlängder.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Vargher85: tror i ärlighetens namn att den enda gång som SM-finalen är mer spännande än HA-finalen är om man är i den själv.

Anledningen att slutspelen för uppflytt/matcher för nedflytt är mer intressant är att de matcherna har en så mycket större betydelse än SM-finalen.

Imorgon vaknar Växjö upp och säger "Jaha, nu då?"
I Nybro och (förhoppningsvis) i Örnsköldsvik så går man igång på alla cylindrar på ett helt annat sätt.

Sv: Apropå nånting...
Hur avslagen kändes SM-finalen? Ja, om jag vore spelare i Växjö så hade jag avslutet kvällen med en kopp kaffe och en dammsugare i omklädningsrummet, och sedan åkt hem och lagt mig. Det vore ett firande i paritet.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...