1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2531495

Sv: Apropå nånting...
{9908}: om du inte hatar din motståndare i ett slutspel så kommer du troligen inte besegra denne. I LOVE TO HATE YOU!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ikväll ska väl ändå Modo joina oss efter nästan 10 års kräftgång i allsvenskan? Men som det brukar heta svåraste matchen är när man har matchboll och ska knyta ihop det. Vinst ikväll för DIF och de får vind i seglen och kan ta det till en game 7. Där kan allt hända som bekant.

Jag håller trots allt på Modo nu att de går upp så att vi får våra derbyn. Skiter i att vi går miste om Bernhardt. Vi hittar något bättre!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...