{7043}: Att sätta såna mål som ”vi ska gå upp i SHL det året” funkar aldrig. Vill inte hylla Modo, men deras tankesätt är bättre. ”Är vi ett kontinuerligt topplag varje år går vi upp till slut” är tänket man måste ha.
{7043}: Fast när vi gick upp senast var vårt mål jävligt tydligt. Nubben hymlade inte då. Det var inget "Vi ska vara ett topplag så får vi se hur långt det räcker" utan det var "Det är SHL som är målet!"
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...