{297}: Av två onda ting är ett mindre ont. Att jag hoppas på MoDo beror till största del att jag absolut INTE vill ha tillbaka Djurgården. Dom kan gott lalla på där på hockeyns bakgata ett tag till.
Det och att jag tror att det ekonomiskt är bättre för Timrå med lillebrorsan tillbaka än Djurgården.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det och att jag tror att det ekonomiskt är bättre för Timrå med lillebrorsan tillbaka än Djurgården.