{297}: aldrig och aldrig. När ni mötte Dif i kvalet förra säsongen såg jag hellre er stanna kvar än Dif.
Så länge vi inte spelar i samma serie kan jag unna Timrå lite framgång. Om ni dock börjar nå semifinaler kommer jag dock att heja på er motståndare. ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så länge vi inte spelar i samma serie kan jag unna Timrå lite framgång. Om ni dock börjar nå semifinaler kommer jag dock att heja på er motståndare. ;)