Du talar om att tappa konceptet. Jag håller på vilket lag jag vill. Andra likaså. Kom inte med några så kallade tillrättavisningar. Jag bryr mig inte om sådana.
DJ Hemp: Var det inte du som hejade på Malmö mot Brynäs för att du skulle få se några timråmatcher nere i Malmö trots att det hade varit mycket bättre för Timrå om Brynäs klarade sig kvar?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du talar om att tappa konceptet. Jag håller på vilket lag jag vill. Andra likaså. Kom inte med några så kallade tillrättavisningar. Jag bryr mig inte om sådana.