BoyceBoyceBoyce: Ojoj, det var ord och inga visor. Vi alla måste ju få vädra våra synpunkter och åsikter om saker och ting. Sitter och ser på Toronto och dom ligger under mot Florida med 1-0
{9566}: Samma här. Panthers ser ngt hetare ut såhär långt. Svårt att dra några växlar, men Toronto behöver få igång sin skridskoåkning och hantera närkampsspelet bättre. Just nu ser det ut som att Florida äter upp Torontos offensiv genom att vara hetare rent fysiskt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer