Bössa 68: Spikat? Det tror jag så klart inte men vad tror du ni kan få tag på då ni värvar en spelare som Walli för en andralina? Eller förlänger med Brickley? Jag hade sett det som ett oroande mönster om jag vore modoit. Med tanke på att ni nyss fick nej från Linus Högberg trots att ni sitter med en skattkista full av tv-pengar så kanske man får anta att ni även ligger ganska långt ner i hackordningen över klubbar som är attraktiva för etablerade spelare att komma till.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer