1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2538490

Sv: Apropå nånting...
{9908}: För att vi inte har en färdig SHL-backsida fyra dagar efter avancemang?

Hinken sa i sändning för inte ens 2 timmar sedan att det kommer behöva tas en hel del tråkiga beslut kring flera backar på kontrakt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
KB: Jo. Det kommer att hyvlas rejält. Rundblad, Brickley, Bernie och Näsén är nog plattformen. Folin, Norén eller Berg som 8-9. Däremellan, tre nya toppbackar tror jag på.

Sv: Apropå nånting...
KB: Har väl aldrig påstått att detta är slutprodukten?
Men lite ödmjukhet inför uppgiften är ju på sin plats. Nu har 9 backar på kontrakt, även om en del tråkiga beslut kommer tas vet jag inte hur mycket ni tror man kan trolla när ni också ska ha in 5-6st line 1+2-lirare.

I mina ögon en mardrömssits. Men jag kan ha fel.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer