Första gången vi gick upp var jag så naiv . Trodde inte avståndet till shl var så stort . Uppvaknadet och nedgraderingen det året var äckligt brutal . Inför fjolåret var jag övertygad om att vi hade lärt oss läxan och vi klarade oss med nöd å näppe kvar men fy fan vilken kniv på strupen . Kan dividera huruvida dubbla ledarskapet gjorde säsongen värre än nödvändigt men hursomhelst . Hoppas på att Modo får en bättre första säsong tillbaka där dom här hemma . Bara inte på Timrås bekostnad . Största mardrömmen just nu är kval i mars Timrå-Modo
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...