Rip Kirby: Njae det osar ju inte 45-50 matcher spelade när man läser den där intervjun.
Synd det är som det är med Lodin, hans spel hade kunnat behövts. Jag tycker i allafall att Kapanen bör ha med i beräkningarna att Wedda inte lär spela mer än 30- 40 matcher i vanlig ordning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Synd det är som det är med Lodin, hans spel hade kunnat behövts. Jag tycker i allafall att Kapanen bör ha med i beräkningarna att Wedda inte lär spela mer än 30- 40 matcher i vanlig ordning.