1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2539899

Sv: Apropå nånting...
För alla som inte gjort det ännu så har Timrå IK nu öppnat för att teckna medlemsskap säsongen 23/24.

300 spänn. Väntar ni på att tandfén ska lägga en slant i glaset? Önska ett medlemsskap! Har du namnsdag? Skit i blommorna, önska ett medlemsskap. Fyller svärmor år? Köp ett medlemsskap åt na. Ska du storhandla på ICA Maxi? Lägg tillbaka den där kallrökta laxen och köp ett medlemsskap istället. Önskar sig grabben ett par nya fotbollsskor? Ronaldinho spelade barfota i 15 år, köp ett medlemsskap istället.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Väntar lite så jag vet om jag kan gå på hyfsat med matcher. Vid lite matcher kompenserar jag med guldmedlemskap :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...