mikenomad: När dom säger att dom inte klarar av att betala dom 1,4 mkr som uppstått i ökade kostnader så undrar man om dom ska hålla på och skriva femårskontrakt med spelare som Karlqvist osv. Är dom inne i ”linkan-fasen” månne? Där man köper spelare för varenda sikin och rullar tärning i hopp om att ha igen det på biljettintäkter i slutspelet?
Endera det eller så snackar ju sportchefen bara skit.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Endera det eller så snackar ju sportchefen bara skit.