DJ Hemp: Jag tyckte Kroatien var bäst och att Tyskland skulle sjungit på tyska för då hade de varit en favorit. Men jag har aldrig kommit särskilt bra överens med övriga när det kommer till musik å andra sidan
Missade skiten som sagt. Trots att syrran sa till mig i telefonen att den snart skulle börja. Problemet är att tävlingen håller på alldeles för länge. Så mycket fjoll i flera timmar. Orkar inte med det. Men Kroatien och Tyskland alltså. Ska lägga det på minnet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer