Gillade egentligen bara Depeches två första album och sedan också Violator från 1990. Resten har mest känts som överpretentiös skit. Rak jävla synth som träffar hjärtat är grejen, annars kan det vara.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Gillade egentligen bara Depeches två första album och sedan också Violator från 1990. Resten har mest känts som överpretentiös skit. Rak jävla synth som träffar hjärtat är grejen, annars kan det vara.