Tom Topp: Tycker det är beklämmande att läsa hur dom sitter och hoppas på NHL-spelare och dom har inte fattat att dom är längst ner i hackordningen. Då snackar vi inte bara längst ner i hackordningen i SHL utan i hela Europa.
{297}: Men det kunde varit värre, de kunde varit Brynäs. Det laget jublar nu när utskrattade Rödin, Lindbäck, Larsson mfl skrivit på. Som om de skulle vara några stjärnor i HA. Brynäs kommer få kämpa för HA-existensen som det ser ut i dagsläget
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer