{297}: Tror inte en sekund på dem, totalt fast i gamla synder ff. Helt ärligt är förut nämnda trios lägstanivå bottenlös tror jag. Deras och några till i det gistna, murkna bygget. Och Kelleher? Jisses
mikenomad: dom har en taskig organisation, men det stora problemet dom hade den här säsongen tror jag var Mumintrollen! Det är inte många som vill spela finländsk styrhockey!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer