mikenomad: Ja tyvärr för Hempen, men jag tror detsamma.
De tappar enormt mycket hjärta och stomme i bröderna Sylvegård. Oersättligt på ett sätt oavsett hur mycket spets man får in. Utan Sylvegårdarna hade man aldrig klarat av kvalet mot Brynäs till att börja med.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
De tappar enormt mycket hjärta och stomme i bröderna Sylvegård. Oersättligt på ett sätt oavsett hur mycket spets man får in. Utan Sylvegårdarna hade man aldrig klarat av kvalet mot Brynäs till att börja med.