{9908}: Börjar att närma sig ispremiär nu bara 2 dagar kvar! Och nästa fredag har vi årets första match mot Ässät och sen final eller bronsmatch mot Illves eller Tappara. Dessa matcher lär väl sändas, är det någon som vet var? Cmore gissar jag har inte hunnit kika.
Såg nyss på instagram att grabbarna kör hår. Pär Svensson satt på en cykel och Rindell/Lyytinen samt Lander mfl tittade på.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Såg nyss på instagram att grabbarna kör hår. Pär Svensson satt på en cykel och Rindell/Lyytinen samt Lander mfl tittade på.
Pulsen börjar att höjas!