1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2554972

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Jag är inne på ditt spår. Sprid ut spetsen.
Sen vet vi vad Lundin och Jonte åstadkommit ihop förr. Kemin finns där i grunden.

Jimmy Hanrin var ju inne på precis samma spår i nått avsnitt i domustrappan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Problemet är att Lundin inte är kapabel att lyfta samma roll i SHL, att vara en dominerande center som vinner närkamper och skapar ytor för sina medspelare, det har visat sig ganska tydligt, vi har ändå sett han i SHL två säsonger nu.

Och jag tror inte Jonte får Lundin att lyfta, tror snarare att Lundin kommer sänka Jonte.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...