Synct: Värt ett försök i allafall. Det värsta som kan hända är att man behöver splitta dom. Testa på färsäsong om inte annat och se om det finns lite magi kvar.
Tilläggas till Lundins försvar är att han fått hoppa mycket fram och tillbaks vinge till center. Jag tycker som han själv att han kommer mer till sin rätt som center. Så låt han vara center hela tiden till att börja med.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tilläggas till Lundins försvar är att han fått hoppa mycket fram och tillbaks vinge till center. Jag tycker som han själv att han kommer mer till sin rätt som center.
Så låt han vara center hela tiden till att börja med.