Synct: En dominerande center kommer Lundin nog aldrig bli i SHL. Däremot kan han bli enormt bra stöttepelare bakom en bra stjärnforward. Han ser alltid Dahlén i periferin och vet var han har honom. Tänker enkelt. Kan vara värt att testa någon match.
Egentligen ska inte Mieho spela tillsammans med Lander och Pettersson heller med tanke på hans meriter. Men ändå blev han en bättre spelare av det och passade bra i den kedjan.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Egentligen ska inte Mieho spela tillsammans med Lander och Pettersson heller med tanke på hans meriter. Men ändå blev han en bättre spelare av det och passade bra i den kedjan.