1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2555042

Sv: Apropå nånting...
Synct: En dominerande center kommer Lundin nog aldrig bli i SHL. Däremot kan han bli enormt bra stöttepelare bakom en bra stjärnforward. Han ser alltid Dahlén i periferin och vet var han har honom. Tänker enkelt. Kan vara värt att testa någon match.

Egentligen ska inte Mieho spela tillsammans med Lander och Pettersson heller med tanke på hans meriter. Men ändå blev han en bättre spelare av det och passade bra i den kedjan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Jag tycker vår centersida på sin höjd är habil där Lander i mitt tycke är den ende oomtvistade. Övriga, inkl. Hanzl, har en del att bevisa

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...