{9908}: Det går ju inte att sticka under stolen med att det är jäkligt svårt att snacka hockey med några som nyss höll på att hamna i kval till ettan och nu på allvar tror att man kommer slåss om SM-guldet ”inom något år”. Det är så mycket Dr. Snuggles över vissas verklighetsuppfattning att man blir alldeles matt.
Man säger ”ja men Hartmann spelade faktiskt upp sig ifjol och gjorde ett ok slutspel” och man får tillbaka ”MEN PIERRE HEDIN SKÖT HÅRDAST SLAGSKOTT 1995”
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Man säger ”ja men Hartmann spelade faktiskt upp sig ifjol och gjorde ett ok slutspel” och man får tillbaka ”MEN PIERRE HEDIN SKÖT HÅRDAST SLAGSKOTT 1995”