{7043}: Lodin är ju en humörspelare. Visst att han är skicklig offensivt men han kan ju helt försvinna i en match när han börjar fokusera på fel saker. Jag tror OINK tar en stor risk när man förlitar sig på att han ska vara lagets ledande offensiva spelare. OJ är ju en annan speltyp, betydligt rakare och mer disciplinerad, dock oslipad.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...