Sputnik: Dags för ett massuppror och "hot" om bojkott! Detta är inte godtagbart.
Inte konstigt att fler och fler väljer IPTV. Även om det är att skjuta sig själv i foten i det långa loppet. Då tvbolagen tappar pengar och det i slutändan drabbar föreningarna som skall få pengar enligt tv avtal.
Blrja med att ge samma deal till de som endast är hockeyintresserade för 399kr så får de nog fler kunder. Mig kan de glömma som redan har andra streamingtjänster och tv paket etc. Kostnaderna drar iväg.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Inte konstigt att fler och fler väljer IPTV. Även om det är att skjuta sig själv i foten i det långa loppet. Då tvbolagen tappar pengar och det i slutändan drabbar föreningarna som skall få pengar enligt tv avtal.
Blrja med att ge samma deal till de som endast är hockeyintresserade för 399kr så får de nog fler kunder.
Mig kan de glömma som redan har andra streamingtjänster och tv paket etc.
Kostnaderna drar iväg.