Rip Kirby: Dom får svårt att snacka sig ur det här! Det enda rätta är att bryta kontraktet omedelbart, säkert dyrt men nödvändigt. Att behålla honom kan bli dyrare i längden!
Tom Topp: Det säger ju ändå en del om vilken sportslig situation Skellefteå anser sig befinna sig i när man väljer att värva denna spelare. Man måste ha förstått vilken uppståndelse det skulle bli.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer