Rip Kirby: Rätt många som totalt förkastar det också inne hos dem Jaja, nog om det. Mest spännande i morgon är om vi klarar oss ifrån avbräck i nån form, skador och/el avstängningar. Inte utan att man har en klump i magen nu när premiären är så nära. Resultatet känns hyfsat sekundärt
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jaja, nog om det. Mest spännande i morgon är om vi klarar oss ifrån avbräck i nån form, skador och/el avstängningar. Inte utan att man har en klump i magen nu när premiären är så nära. Resultatet känns hyfsat sekundärt