1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2563274

Sv: Apropå nånting...
{9037}: Snälla, säg inte dom åt en kommentar av en skribent.
För att något ljushuvud skriver något korkat eller som i detta fallet (sarkasm) så innebär det inte att vi alla är av den åsikten.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gavelo: sarkasm kommer och går både här och där.

Sv: Apropå nånting...
Gavelo: Alltså jag är 100% involverad i den gamla rivaliteten från 2000-talet. Jag hatar Modo!
Men jag har växt upp lite sen dess med. Kan se charmen att bibehålla rivaliteten på en nivå där vi kivas, provocerar och hånar lite. Typ hat, men kärlek till situationen ändå att vi har ett så bra län att vi ens kan ogilla varandra i högstaserien.

Men vissa av er ger mig verkligen suget att bli totalt skadeglad för allt dåligt som händer Modo. Har nästan glömt dessa känslor.
Ska på riktigt försöka tänka socio- och ekonomiskt nyttigt med ert varande i SHL denna säsong. Men som vissa skriver just nu om oss, även om det är träningsmatch, så blossar exakt samma känslor som jag hade våren 2007 upp.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer