1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2564020

Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln:
Fenomenet #jaggåraldrigtillpersonangrepp i JFK's fall är egentligen bara sorglig och väldigt onödig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: ..t! 🫣🤭😅

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Med tanke på att vi mestadels är medelålders gubbar eller fullt utvecklade gubbar så är det här fjanteriet som pågår bara patetiskt. Jag ingår naturligtvis själv i den skaran och det är pinsamt. Jag känner många trevliga Modoiter och vi pratar faktiskt sällan hockey och om vi gör det så är det vuxet och nyanserat. Alla kommer naturligtvis inte göra det, men det vore trevligt om fler än jag bara slutar med tjafset och ignorerar dom som ändå väljer att fortsätta. För egen del fokuserar jag på Timrå ik framöver.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer