Nisse på Mon or: 22 miljoner har de väl gått ut med tror jag. Utan att kunna allt för mycket kring det hela så har man ju läst på vissa håll att en del är "låst" i arenan men att man tillskriver det som kapital. Jag tror nog rätt många föreningar kringgår saker på olika sätt för att kunna skriva upp sina kapital på pappret.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Utan att kunna allt för mycket kring det hela så har man ju läst på vissa håll att en del är "låst" i arenan men att man tillskriver det som kapital.
Jag tror nog rätt många föreningar kringgår saker på olika sätt för att kunna skriva upp sina kapital på pappret.