modomille: Lite som från er då. Kommer dragandes med eknomiska bidrag från kommun och är inte bättre själva. Men Modoiter och självbild går inte alltid hand i hand.
Sputnik: Det var väl då självaste…. Är dom här igen o gafflar med modosnille i spetsen? När kommer avstängningarna? Jag väntar o längtar. Kan dom så kan vi… men det är ju vad jag tycker.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men Modoiter och självbild går inte alltid hand i hand.