1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2564602

Sv: Apropå nånting...
Rulltårtan : Jorå Frölunda kan vi börja me att fjälla! För vi har ett riktigt bra lag iår många kommer att få känna på RÖD O VIT HOCKEYDYNAMIT FRAMÖVER!!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JonteD: a de e mest alggröt på baksidan av Sverige!

Sv: Apropå nånting...
JonteD: Jag tycker Frölunda är en rätt perfekt premiär. 2 offensiva lag där det lär spraka på isen och vilket lag som helst kan gå vinnande ur den striden.

Givetvis vill man ju vinna till 100 procent, men spelar vi jämnt och pressar dom rejält och visar upp ett spel som kuggar så får man ju ändå framtidstro! Speciellt om vi visar att vi fortsatt inte räds lag som Frölunda.
Det mest intressanta är ju hur vi kommer ta oss an lag som FBK, Växjö och Skellet kommande säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer