Men vad har hänt nu då? Var det inte du som var helt emot mig när jag hävdade att det var så många naiva på denna gästbok som bara trodde att det skulle vända. Har du äntligen kommit till insikt du med att nått måste göras..:)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men vad har hänt nu då? Var det inte du som var helt emot mig när jag hävdade att det var så många naiva på denna gästbok som bara trodde att det skulle vända. Har du äntligen kommit till insikt du med att nått måste göras..:)