kn: Han står till 99% rätt hela tiden och han gör sidoförflyttningar lika snabbt som en kobra. Reflexer har han också så sluta snacka dynga nu om DeRouville. Självförtroendet har väl fått sej en törn, men med det försvarsspelet Timrå visat upp så skulle t.o.m Hasek framstå som en sopa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Han står till 99% rätt hela tiden och han gör sidoförflyttningar lika snabbt som en kobra. Reflexer har han också så sluta snacka dynga nu om DeRouville.
Självförtroendet har väl fått sej en törn, men med det försvarsspelet Timrå visat upp så skulle t.o.m Hasek framstå som en sopa.
Timrå IK är dom bästa.