Det är showtime för Zäta, härligt att se. Man måste bara inse hur värdefull den killen är..
Vad menar Boork med "PeO är en duktig yrkesman i Timrå, om han orkar stå emot den tunga filt av provinsiell hockeykultur som tidigare varit en av klubbens motståndare"?? Skrivet av Boork i senaste numret av tidningen Hockey.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad menar Boork med "PeO är en duktig yrkesman i Timrå, om han orkar stå emot den tunga filt av provinsiell hockeykultur som tidigare varit en av klubbens motståndare"?? Skrivet av Boork i senaste numret av tidningen Hockey.