Labban: Andra och tredjekedjan trummar ju på skitbra. Går ju inte att begära av Lundin/Hartmann/Mieho att de ska spruta in mål varje match, men de producerar ju ändå rätt bra.
Men nåt måste ju göras med DHL. Nu kommer ju inte det här att hålla i sig men gick av ren nyfikenhet in och kollade på projected stats på Dahlén på EP.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men nåt måste ju göras med DHL. Nu kommer ju inte det här att hålla i sig men gick av ren nyfikenhet in och kollade på projected stats på Dahlén på EP.