Rico01: Absolut! Oerhört bra lag jag sett ikväll. Rör inte laget och femmorna. Dom som spelat hockey måste väl se att vi har allt utom det härliga flytet man måste ha för att spela avslappnat och för att få pucken i mål. Spelet vi har kan inte jag gnälla på, som sagt: målskyttet kommer. Mina tankar, inte era.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dom som spelat hockey måste väl se att vi har allt utom det härliga flytet man måste ha för att spela avslappnat och för att få pucken i mål. Spelet vi har kan inte jag gnälla på, som sagt: målskyttet kommer. Mina tankar, inte era.