Rico01: Vi vinner skotten med typ 20 skott mer, men släpper ändå in 5 mål och 3 mål mer än motståndarna. En viss kedja är inne på lite för många mål av dessa. Tycker det finns ett samband där.
Sputnik: Jag håller med om att något är fel med första linan och att man bör sära på dom, problemet är att det är egentligen bara 4e linan som kan röras, de övriga två funkar ju super. Riskerar vi inte att sabba allt om vi rör andra eller tredje tror ni?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer