-2 ikväll Ett insläppt mål i PP Inga mål framåt Fantastiskt slarvigt spel offensivt där man tappar puck och ställer till det för sig defensivt istället.
Det är bara FÖR dåligt. Ante behöver prova att hitta en ny konstellation utan att röra REM kedjan. Såhär kan vi inte fortsätta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
-2 ikväll
Ett insläppt mål i PP
Inga mål framåt
Fantastiskt slarvigt spel offensivt där man tappar puck och ställer till det för sig defensivt istället.
Det är bara FÖR dåligt. Ante behöver prova att hitta en ny konstellation utan att röra REM kedjan. Såhär kan vi inte fortsätta.