1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2577249

Sv: Apropå nånting...
Synct: Ja tills Oinks åker ner igen så får vi ha på oss dumstruten att vi släppte upp dom som sagt. 🙈

Oj vad det skall firas när de åker ner!
Helst Brynäs eller Löven upp. Så det kommer tillbaks lite mer Norrlandslag. 👍

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Då säger jag Löven, något nytt och fräscht.

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Alltså snälla ta och fatta det här nu: IF Björklöven ska på inga jävla premisser som helst gå upp i SHL. Med dom drygaste supportrarna i världshistorien förtjänar man inte annat än att alltid vara akterseglade och vackert sitta och bara titta på när det spelas ishockey i landets högsta serie.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...