1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2577256

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Okej. En säsong, EN jävla säsong kan jag ge dom! Bara för att få chansen att bevisa att Löven alltid kommer vara sämst. Å andra sidan så är ju känslor ganska så välkommet när vi ändå är inne på rivalitet. Så jag ser mer än gärna att man både ser och hör Lövensupportrar lida allsköns ångestkval år efter år. DET ger mig fucking mer njutning än något annat inom idrottsvärlden!
Förut så njöt man ju järnet när Timrå IK lyckades slå Sundsvall Hockey. Som tur är så är det andra tider nu...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: det är väl klart att Löven ska upp, ju mer Norrlandslag desto bättre, BIF och DIF kan väl få våndas lite till innan steget upp (som vi) och ja båda ska väl tillhöra SHL egentligen men ingen lever på gamla meriter. Jag håller på löven ur den synvinkeln men jag gillar dom absolut inte. För mycket skitlag nu med Växjö, Oink, Örebro osv…skulle lätt ersätta dom med Brynäs, Djurgården och Löven. Kanske AIK också 👍 Allsvenskan är hemsk nu med lag som Kalmar, Nybro och Västervik - jävla småländska tattare. Jag saknar Boden, Piteå, Kiruna och Sundsvall i näst högsta…alldeles för lite NORR-lag

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer