mikenomad: Kan det vara att dom har en kringla som logga? man blir lite kaffesugen när man ser deras tröja. Deras fans är dock något märkliga, hade nån sorts hatkampanj mot MoDo efter att mördarn Niederbach gav Videll en liten knuff i ryggen.
En fin förening i övrigt med massor av hockeykultur.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Deras fans är dock något märkliga, hade nån sorts hatkampanj mot MoDo efter att mördarn Niederbach gav Videll en liten knuff i ryggen.
En fin förening i övrigt med massor av hockeykultur.