1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2583784

Sv: Apropå nånting...
TD: Belgien höjde det till en 4 (högsta) i Bryssel på grund av dådet i kväll, om du inte menar den svenska, för då är det du skrev korrekt,

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Svenskar är måltavla pga Sveriges hållning vad annat var att vänta mycket politik är på forumet nu man som det är nu är ju läget skarpt.
Vi får nog vissiteras hela säsongen på SCA arena

Sv: Apropå nånting...
Rico01: Han menade nog det svenska. Även om jag kan tycka att man definitivt borde få bränna koraner om man vill undrar jag varför i hela friden man gör det framför ambassader och moskéer om inte syftet är att provocera fram sådant här.

Det bygger ju bara mer hat från alla håll och kanter. Och de extrema på båda (eller alla sidor) tjänar på det, medan samhället förlorar.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer